A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 11., vasárnap

Tandoori csirke.

Egyszerüen rajongunk egyes keleti izvilágért.Többek között ez a tandoori masalával füszerezett csirkemell darabok is ezek közé tartozik.Igaz most nem faszenen készült , simán Hot Plate-sütőben .Tandoor egy földbe süllyesztett,kemence, belső falát különleges agyaggal vonják be.Legismertebb tandoorban készült ételek a tandoori csirke,különböző indiai kenyér variációk,roti,naan.

Hozzávalók:1 darab csirke mell,de lehet más részéből is a csirkének.1 kk tandoori masala keverék,só,fokhagyma,olaj,1 doboz joghurt.1 ek olaj.


Elkészités: A joghurtba tettem a füszereket,és a csirke mell darabokat és jól összekevertem.1éjszakát ebben a pácban hagytam a husikat érlelődni.Másnap egy tepsit kibéleltem alufóliával,és joghurtos pácos csirke darabokat beletettem, és 190 fokon sütöttem kb 30 percet.Naan lepénykenyeret,és raitat ,készitettem mellé.

Nincsenek megjegyzések: