A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 26., hétfő

Pavlova Torta.


Mikor sok tojásfehérje összejön,na akkor van nálam Pavlova torta készitésének ideje.Meg az igazság,hogy szeretjük is nagyon.Kedvenc tortánk egyike,és ráadásul pikk- pakk el is készül.




Hozzávalók: 5 tojásfehérje, 20 dkg cukor, 2 ek alma vagy borecet, 2 dl tejszin, 1 ek étkezési keményitő, erdei gyümölcs,

Elkészitése: A tojásfehérjét pici sóval elkezdem habbá verni,a cukrot kanalanként adom hozzá,az útólsó kanál cukor után, majd az ecettel elkevert étkezési keményitőt is hozzá adom ,és kemény habbá verem.
Egy sütőlemezre sütőpapirt tettem,és a kerek kapcsos tortaformának a karika részét alj nélkül rátettem,és ebbe a kerek formába öntöttem a masszát. 160 fokos előmelegitett sütőbe raktam amit azonnal 140 fokra vissza vettem,és 45 percig sütöttem. Amikor készen lett , a sütőajtót félig nyitottam és hagytam,hogy teljesen kihüljön a torta.
Végül a tetejét tejszinhabbal megpakoltam,és darabos gyümölcs szószt kanalaztam rá. Tálalásig a hütőbe tettem.

Nincsenek megjegyzések: