A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 28., szerda

Egy hangulatos este az Il Pittore étteremben.


                        . Elő étel Nizzai saláta füstölt lazaccal zsályás sült tojással,apa ette
                         Tonhal saláta,amit én fogyasztottam,de csak a felét mert akkora adag volt:)
      Fő étel,apáé.Baconba tekert csirkemell erdei gombákkal töltve sült almával,házi burgonyafánkkal.

              Jó magam pedig ,Tésztába tekert csirkemell friss salátaágyon.eszméletlen finom:)






Úgy hozta a szerencsém, 2 személyre szóló vacsora ajándék utalványt nyertem,és nem máshová mint az Il pittore étterembe.Úgyan tervbe volt véve,hogy ellátogatunk majd egyszer ide az étterembe,de örömömre közbe jött ez a nyeremény adta lehetőség. Férjemnek pont 24-én van a nevenapja,gondoltam összekötöm a kellemest a hasznossal,és igy lett egy meglepi vacsora est kettesben apával.Az éttermet  figyelemmel kisértem már, a tavaly decemberi nyitásuk óta.És hol hallottam felőlük? rendszeres olvasója vagyok Krisztának  Hungarian Provence blog tulajdonosának,aki a hazai,francia,olasz,country, életérzés rajongója, kinek a mottója, vidéken is élhet stilusosan az ember.Szeretem mert nagyon közel áll hozzám a stilus amit képvisel.,érdemes hozzá bekukkantani.Na de vissza is kanyarodom a csodás vacsora estünkre,ami egyenesen lenyügözött,látványilag meg gasztronomiailag is.Belépve az étterembe már magával ragadott a látvány, barokk megoldások, fröcskölt falak stilszerüen mivel az Il Pittore festőt jelent,és ami még nagyon elvarázsolt egy régi felvonó lift,amiben egy kétszemélyes teritett asztal kapott helyet,na ott fogyasztottuk el a rendkivül izletes, finom vacsoránkat.egy számunkra romantikus hangulatú helyen. ..Akit egy kicsit is vonz, ez az élet érzés,stilus annak el kell ide menni!Hoztam egy pár képet is,beszéljenek ők maguk is,csak azt sajnálom,hogy telefonnal készültek amik nem sikeredtek valami élesre mivel bent félhomály vaku nélkül,na de legközelebb már felkészülten megyünk.

Nincsenek megjegyzések: