A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2017. december 20., szerda

Kerti adventi koszorúnk



 Kik-ben jártam, megláttam és egyből   megszerettem ezt a gyertyatartós fém koszorúkeretet. Lelki szemeim előtt már rögtön láttam ,hogy is szeretném dekorálni. Megraktam a kertben vágott tuja, tiszafa ágakkal, borostyánnal, kecskerágóval,csipkebogyóval és pár szem dióval.Viszont a gyertyavételnél  kétségbe estem , horror áron tudtam volna venni 4 db ekkora méretűt. Aztán beugrott, mi lenne ha nagyméretű  temetői mécses belsőket  vennék? Hát így tettem, kottás mintájú szalaggal díszítettem,ragasztópisztollyal ragasztottam rájuk. Fahasáb tetejére raktam , így lett a mi udvari  teraszunk ünnepi dísze. Imádom.😇












Nincsenek megjegyzések: