A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. július 16., kedd

Levendulás- sárgabarcklekvár

Készítettem  két üveggel,  ebből az ínyencségből is , a mi  kis ínyenc aranyunknak ( Hanna- királylánynak). Aki a  levendulát szereti, ki ne hagyj ezt a különlegességet, brutál finom:)) 

Elkészítése ugyan az mint a  Sárgabaracklekvár
 Csak itt,  1 kg gyümölcshöz, 4 kk, levendulavirágot, + 2 ek citromlevet ,+   fél tasak dzsemfixet adunk. (Cukrot nem tettem hozzá, elég édes volt maga a gyümölcs, .)

5 megjegyzés:

Mammka írta...

Hmmmmm,mennyei lehet!

Kati írta...

Akkor nálad is elkészült:) Szép fotó:)

krinsz írta...

Úgy látom, mindenki elkészíti:). Nagyon sokat dob a lekváron, bár nekem az egyik kedvencem:)

Elisabeth Foodandthrift írta...

Szivesen elfogadnák ilyen finom lekvárt másminden ajándék helyett!

Böbe írta...

Mammka, igen finom lekvár különlegesség,próbáld ki!

Igen lányok, nálam is elkészült, nem tudtam kihagyni! És jó döntés volt:))

Elisabeth olyan aranyos vagy, hogy én nagyon szívesen adnék is belőle Neked!