A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. november 3., szombat

Adventi puncseszencia

 Ígértem az Antwerpeni töltött alma.-posztolásánál,hogy hamarosan hozok mellé egy remek puncsnak való receptet is.
Hát itt is vagyok vele,köszönet notburganak, akinél  ráakadtam erre a finomságra. Jön az advent, karácsony,hideg estéken a kandalló mellett egy finom sütemény kíséretében pompás kortyolgatni való ital.Jó a testnek és léleknek egyaránt.

Hozzávalók: 6 db nagy narancs leve, 4 citrom leve, 1/4 l viz, 70 dkg barna cukor,  citrom héj, 
Fűszerek: darab fahéj + gyömbér, 10-15 szegfűszeg.

Hozzávalókat egy nagy fazékban felforraljuk,1-2 percig főzzük,majd kihűtjük. Hozzáadunk  1/2 liter , 70 % rumot ( nagyon jó minőségűt),majd leszűrjük és üvegekbe töltjük. Teába 2-3 snapszos pohárral löttyintünk belőle.
Gasztró ajándéknak is kiváló ! Készítsétek el nagyon finom,sok sikert hozzá.:))

6 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon finom lehet, vajon meddig áll el?

Böbe írta...

Mónika kamrába téve több hónapig is! Én amit megkezdtem üveggel azt a hűtőben tartom,a többi üveg pedig a kamrában várakozik.:)

Unknown írta...

Huh, de jó ezt ki fogom próbálni !!!!

Jámborné Budai Mónika írta...

Köszönöm a választ, meg csinálom hamarosan:))

Jámborné Budai Mónika írta...

Ja .. mennyi rumot kell hozzáadni a hozzávalókhoz?

Böbe írta...

Mónika 1/2 litert! Köszi,hogy kérdezed,most nézem,hogy ez lemaradt!:))