A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. szeptember 10., hétfő

50. Szülina-pom-pom-pom.








Ha akarom, ha nem akarom,
öttel kezdődik a korom
A négyest jobban szeretem,
Gondoltam megvesztegetem
Maradna még pár évig...
Száz vagy százötven hétig !


Szemem sírtam vörösre

A négyes váltott ötösre !
Elhagyni hát nem tudom
Követ mint az árnyékom.
Ha akarom, ha nem akarom
 Ötven lett az életkorom !:)


El sem akarom hinni,olyan hihetetlen.Nagyon gyorsan tova szállt ez az öt évtized.Szinte nem is érzem a korom, vagy csak nem akarok tudomást venni róla.Csak mikor fiamra,és unokámra nézek,hát igen eljártak felettem az évek,sok mindent megéltem.






 Azért most 50 évesen szeretném megállítani az időt...de ha nem hát az sem baj:) Akkor legalább csak az kérném a jó istentől,adjon a hátralévő időmre  erőt, egészséget,Hanna unokám felnőtté cseperedését végig tudjam kísérni.És apával még sok -sok boldog évet együtt megélni!


És anyukámnak! Még meg sem köszöntem. Máté Péter - Még meg sem köszöntem - YouTube

És  a szülinapi  tortám, amit saját magam készítettem,e jeles nap alkalmából.Ha csak igy virtuálisan is,  vegyetek  belőle egy szeletet!:)

14 megjegyzés:

Anikó írta...

Böbe, Isten éltessen sokáig!!!:-)És a tortából, ami csudaszép lett, egy szeletet elfogadok, köszönöm!

marisz57 írta...

Kedves Böbe! Még sok boldog szülinapot érjél, sok szülinapi tortát készítsél, ilyen szépet és finomat, mint a mostani!
És fogyasszátok jó egészséggel szeretteiddel együtt!

Éva írta...

Isten éltessen nagyon-nagyon sokáig! Minden kívánságod váljon valóra, semmit nem jelent az hogy milyen számmal kezdődik az évszámod, az a lényeg hogy Te jól érezd magad a "bőrödben".Minden szépet és jót kívánok sok szeretettel! A tortád csodás, csak nem érem el az a bibi!:-)) Pedig nyújtóztam kellően!

Böbe írta...

Köszönöm szépen lányok!

Éva,tudom,hogy nem jelent semmit az évszám,de hát akkor is csak el tűnődik az ember rajta.Basszus kevesebb van előre mint hátra:)

krinsz írta...

Isten éltessen!

Juditka írta...

Kedves Böbe! Isten éltessen sokáig erőben,egészségben. Köszönöm a tortaszeletet, ,,nagyon finom volt".

Hankka írta...

Isten éltessen sokáig, erőben, egészségben, boldogságban! :) Csodaszép tortát sütöttél, köszönjük a virtuális szeletet! :)

trollanyu írta...

Csodás tortával lepted meg magad:) Nagyon boldog szülinapot kívánok és minden kívánságod váljon valóra:)

gionetta írta...

Isten éltessen sokáig! Ez a legszebb női kor! Mert nem látszik! Ha az ember kimondja, mindenki csak hüledezik! Hát élvezhesd ezeket a hangokat tényleg nagyon sokáig! A torta csodaszép! :-))

Böbe írta...

Csajok köszönöm szépen,kedves soraitokat!:)

Barbi konyhája írta...

Kedves Böbe, kívánom, hogy minden vágyad teljesüljön!!!! Most vagy minimum félúton, még legalább ennyi vár rád, gondolj erre és hidd is el, meglátod így lesz! A torta meseszép!!! :) Puszi!

Böbe írta...

Barbi köszönöm szépen ,nagyon drága vagy! Hiszem,és remélem is úgy lesz!:))

Gabriella írta...

Isten éltessen sokáig! Kívánom, hogy teljesüljön mindaz, melyeket szeretnél/kívántál...
Puszillak

Böbe írta...

Gabriella nagyon szépen köszönöm,aranyos vagy!:) puszi:)