A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. július 4., szerda

Angol muffin

Angol muffin

Ide meleg,oda meleg,nagyon szeretjük az ilyen reggeliket:)) Ez olyan igazán mekis reggeli,anno fiam kamaszként négyet is képes volt bevágni ,(nem volt nehéz belőle). A lényeg,hogy Ottisnál mikor ráakadtam,igen megőrültem neki,ezentúl itthon gyártom e-finomságot.Készithetjük,édes,és sós változatban is.Kinek,hogy:))Nálunk igy jött be:))




Hozzávalók:30 dkg liszt, 1 ek cukor, 1 tk só, 1 tk száritott élesztő, 4 dkg vaj, 1,5 dl tej, 2 ek kukorica liszt,




                                           Töltelék nálam. tükör tojás, szeletelt lapka sajt.             
Elkészitése:A tejet a cukorral és a vajjal langyosra melegitjük,majd elkeverjük benne az élesztőt.Ezután hagyjuk egy kicsit pihenni.Egy tálba szórjuk a lisztes keveréket,majd majd rugalmas tésztát gyúrunk.Miután meg kelt a tésztánk, kinyújtjuk pohárral kiszaggatjuk,zsirpapirral bélelt tepsire tesszük ,1 órát kelni hagyjuk ott is.Előmelegitett sütőben 200 fokon 15-20percig sütjük. Még forrón ketté vágjuk,lapkasajttal,és tükörtojással  rakjuk meg. Ahogy a meleg tésztán a sajt olvadozni kezd az valami fenséges.Próbáljátok ki,nem bánjátok meg,pláne a gyerkőcök fognak örülni neki nagyon:))Akár még uzsonnát csomagolni is szuper a srácoknak a suliba.

6 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Ejha, nem semmi. Nagyon megkívántam!

trollanyu írta...

Szeretjük mi is, nekem más receptem van rá. Még Skóciában szoktam rá, itt meg kénytelen vagyok magam elkészíteni:)

Hankka írta...

Viszem is a receptet, nagyon tetszik. Gondolom, a gyerekeim is díjaznák! :)

Böbe írta...

Trollanyu,kiváncsi lennek a Te receptedre is,kipróbálnám azt is:))


hankka! egész biztos,gogy dijazni fogják a srácok:))

martinelli írta...

Azt hiszem hamarosan megsütöm, mert nagyon finomnak néz ki. Szeretem az ilyeneket.

Böbe írta...

Martinelli,roppant finom,ne késlekedj vele:))