A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. július 3., kedd

Cobbler

Cobbler ( morzsa süti)

Itt az afrikai hőség,és Én süteményeket gyártok.(ez nem normális,:))Hát igen, ezért a csodáért képes voltam izzitani a sütőt,már nem is részletezem,hogy minden honnan szakadt a viz rólam.De mind  ez még nem volt elég ,mivel kapcsos tortaformában sütöttem ,a résen az isteni cukros gyümölcslé kifolyt a sütő aljára és ott elkezdett égni.Hát gondolhatjátok Omega koncert kutya füle volt ehhez képest.És ami utána jött,majd 1-órán át sikáltam kapartam a sütő alját a szénné égett ragacsos létől.Verejtékben fürödtem mondanom sem kell.Szerencsére anyuék és a többiek a kertben pihentek kint,semmit nem érzékeltek a benti szmog riadóról:))És egyszer csak megjelentem karomon a tányérokra szedet  mennyei finomsággal.És csak ezt hallottam,hú,juj,jaj, ez nagyon finom.és valóban egy remek párositás volt a szilva meggyel,sok fahéjjal,megszórva.És a sült gyümölcs szottyos leve az alján,az valami csoda,csak azt tudom mondani,hogy mindenki készitse el,aki még nem csinált ilyet ,nem fogja megbánni:))


Hozzávalók: 50 dkg szilva,meggy vegyesen,5 ek cukor,3 kk őrölt fahéj,1 vaniliás cukor.2 ek zabpehely

Tésztájához: 25 dkg liszt, 3 ek zabpehely,5 dkg cukor, 1 vaniliás cukor, 1 sütőpor, 10 dkg vaj,  1 tojás, csipet só, 1 dl tejszin,1 dl tej..


Az elkészitését külön nem irom le,ugyan az mint itt.Meggyes Crumble



























































Nincsenek megjegyzések: