A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2017. július 21., péntek

Pita BBQ HÚSSAL



Egy gyors ebédet "dobtam" össze,csak mert nem volt eléggé meleg a kis-konyhámban. Nem mindegy, hogy 35  vagy 40 fokban készítem az ételt ? :-) A húsok kint sültek az udvaron, előre pácolt marha és csirke BBQ. Mellé joghurtos /csilis,metélőhagymás / öntetet tálaltam fokhagymásan, steakburgonyával  és egy kis vegyes zöld salátával. Ilyenkor mindig egy jóleső érzéssel nyugtázom, hogy basszuskulcs 1 óra alatt milyen menüt rittyentettem össze, és mennyi pénzt fizettünk volna ezért ki egy étteremben. Tudom, tudom, ott az ember elé teszik, de akkor is !!







Az ebéd leöblítéséré pedig egy pohár jéghideg Aperolt készítettem. Dolce Vita
Amivel az egyszülöttöm lepett meg vagy három éve :-) Nem lehet mondani, hogy nem beosztással élek, még az üveg fele meg van, pedig "imádom"  :-)



A recept pedig itt Falafel Pitávál




Jó étvágyat kívánok hozzá mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: