A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2017. május 21., vasárnap

Én kicsi énem Születésnapja












Mindennél jobban vártalak, 1980.Május 21.-e. Bár már 9- hónapja ismertelek, éreztelek,  de ezen a napon küzdöttünk meg  együtt, hogy végre magamhoz ölelhesselek. 9 óra 30 perckor kiáltottad fel ,  ha - hóóóóó világ, hát itt vagyok! És bennem abban a pillanatban tudatosult, hogy jesszusom hát anya vagyok :-) Előtte is beszélgettük szeretgettelek, cirógattalak  sokat amíg a pocakomban voltál, de akkor még rengeteg bizonytalanság kapcsolódott az ismeretlenhez. Vajon milyen anya leszek, megértjük-e egymást? És mi lesz ha majd nagy leszel? És gondolataimban  még számtalan más  kérdés sorakozott? Az idő ezekre a kérdéseimre azóta megadta a választ. Ma már Te is egy gondoskodó apuka vagy, a mi tündéri Hannánk apukája. És szinte magamat látom Benned amilyen rajongással, odaadással éled a mindennapjaidat, gyakorlod apai feladatodat. Hiszen ezeket az örömteli gyermekkori élményeket senki nem veheti majd el tőled, mint ahogy tőlem sem lehet. Köszönöm, hogy az anyukád lehetek, és büszke vagyok rád Pepikém! És ha nem is minden úgy alakult az életünkben mint anno ahogy megálmodtam, de mint ma már azt tudjuk az Élet egy nagy forgatókönyv író.

 UI: Dédikém szavai csengenek a füleimben , tudod egy leány haza hozza párját, de ha Fiú azt elviszik! Akkor kinevettem őt!














Nagyon Boldog Születésnapot kívánok Pepikém !


Nincsenek megjegyzések: