A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2015. október 29., csütörtök

M&M'S /Smarties/ keksz



Újra a fedélzeten, '' rövidke kis '' szünet  után folytatom a blog írását. Jócskán lesz mit behoznom, mert ugye attól még az élet nem állt meg, hogy itt aktívan  nem voltam jelen.Rengeteg finomság készült kis konyhámban, amit folyamatosan próbálok megosztani majd  veletek. Elsőnek ezt a fantasztikus kis keksz receptjét, amit ildi Kokki osztott meg. Szerelem volt részemről első látásra, egyből  neki is álltam a sütésének.Tegyétek ti is ugyan ezt , a kicsitől a nagyig mind oda lesz érte.

Hozzávalók: /kb 2O db kekszhez/

12 dkg liszt + 2,5 dkg kakaópor,10 dkg porcukor, 8 dkg puha vaj, 1 egész tojás, 1 csomag sütőpor, 1 tk vanília kivonat, 15 dkg Smarties vagy M & M's

Elkészítése:

Robotgéppel a puha vajat habosra keverjük, majd fokozatosan hozzákeverjük a porcukrot is, simára keverjük benne a a tojást , erre szitáljuk a száraz hozzávalókat, majd egy spatula segítségével alaposan kikeverjük..Nyers tésztából 3-4 cm golyókat formálunk ,sütőpapiros tepsire nyomkodjuk 1 cm vastagon, cukorkával megrakjuk. kekszek között hagyjunk egy kis helyet mert terülni fognak. Előmelegített sütőben 170 °C-on készre sütjük.



                                            Jó étvágyat kívánok hozzá mindenkinek.



2 megjegyzés:

Éva írta...

Jó hogy már itt vagy, a napokban kukkantottam be hozzád hogy merre vagy?
Ezt a kekszet már én is kipróbáltam és nagyon finom. Szépek lettek !

Böbe írta...

Köszönöm szépen Éva:-) Szerintem az unokák kedvence lesz nálatok is.