A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2014. január 31., péntek

Ismerjük meg egymást újra.


Játékfelkérést Anikótól Olajbogyó... és  Martinellitől itt kaptam, itt is köszönöm drága Erika. Ami egy ismerkedős játék a blogerek között. A játékot Szera itt indította, szó szerint idézek tőle. 2007-ben kezdtem el a blogírást. Szinte csak magamnak, aztán szép lassan lett egy blogolós-ismeretlen-baráti kör.Olvastuk egymás írásait, tudtunk a másikról. Ez már a múlté.Egyre nagyobb tért hódítottak a közösségi oldalak és már nem figyelünk egymásra.Habzsoljuk a rengeteg információt, amibe lassan kibicsaklik az agyunk...én sem vagyok különb a deákné vásznánál. Emlékeztek milyen sok díjat adtunk egymásnak , meg játszottunk egymással. Teszek egy bátortalan kísérletet és elindítok egy ''retro''játékot. Ha nem megy, akkor nem megy. Ha még is , akkor kicsit nosztalgiázunk. Játszatok velem !

1. Linkeld be azt az embert a blogodba aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3.Pécézz ki 7 embert, nevezd meg linkeld be őket a blogodba.
4.Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy kilettek pécézve.


Hát akkor hét dolog nagyjából, hogy ki is  vagyok én.


 
1). Mindenek felett, egy  feleség, anya, és nagymama.! Aki végtelenül szomorú, hogy keveset lehet az ő kis hercegnőjével.



2).  Imádom Ausztriát, lenyűgöz az ország, csodás hegyeivel, szép tájaival és a tisztaságával együtt.Szeretek kirándulni , az erdőben nagyokat sétálni, vagy éppen gombát szedni.

3).Szeretek olvasni, Müller Péter , Popper Péter, Polcz Alaine a kedvencek ,de Petrik Adrien könyveit is szeretem,( Egy asszony és a háza) 

4). Szeretem az embereket analizálni, mit miért  tesznek, mondanak.Mivel minden tettnek, cselekedetnek  van egy mozgatórugója.Oldalborda ilyenkor mindig mondja tudom, tudom, Müller Péter szólalt meg belőled:))

5). Nem szeretem a hazugságot, a pletykát, és az emberi butaságot, no pláne ha mindhárom jellem vonással rendelkező személy kerül a közelembe  végem van,  úgy érzem mintha egy lóval sakkoznék..Nehezen tolerálom, családon belül és kívül egyaránt

6).Szeretem a rendet, tisztaságot magam körül, csak így érzem jól magam. Habár már nem mértani pontossággal állnak  a tárgyak a helyén, ( hiába felettem is eljárnak  az idők, lazulok ? vagy mi a szösz-:)

7). Szeretek sportolni, biciklizni, nordic  walkingezni,  rajongok a gasztronómiáért. Ennek egyenes hozadéka a blogom születése-írása is, az utókor számára Hanna unokámnak. Szeretem a kreatív dolgokat, feladatokat   , örömmel tölt el mikor elmondhatom, na ezt is megtudtam csinálni:))



Lányok én most ezt a játékot már nem küldöm tovább, mert úgy látom mindenkinél  végig söpört mint a hurrikán.



1 megjegyzés:

Elisabeth írta...

Böbe, én is kaptam meghivót erre a Katalintol...nem is értem az egészet hogy-hogy három év kellett el telni mire feltalálta a Szera ezt a játékot. Nálunk itt már többször körbe ment három éve.
Az enyém is talán még rajta van a blogomon régóta!

Nagyon, de nagyon tetszik amit irtál magadrol ...tündéri a kis Hannád, én is szeretem a Peter Müller könyveit. Jó volt sok mindent megtudni rólad! Puszillak