A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. augusztus 11., vasárnap

Mátrai - borzaska


 Vagy puszta pecsenye, és még ki tudja, hány néven ismerik ezt az ételt. De akárhogy is nevezzük, egy a lényeg, hogy nagyon finom ! És ahogy nálam készült.


4 szelet hús, ( disznócomb) megmosva,  ha szükséges egy kicsit kiveregetve,  1 kk só, bors, 2 ek liszt, keverékében megforgatjuk mind a két oldalát.

Bundához 2 db tojást, sót, 1 marék petrezselymet aprítva, csipet őrölt köménymagot, 2 gerezd fokhagymát összenyomva, 1 kicsi fej vöröshagymát reszelve, 3 db közepes burgonyát reszelve,és 1 ek tejfölt , összekeverünk. Egyenként beleforgatjuk a hús szeleteket, forró olajban kisütjük őket.

Tetejére tálalásnál,  2 dl tejföl, 3 gerezd fokhagyma, reszelt sajt,( én ezt most kihagytam)  összekeverve, és  petrezselyem kerül. Önmagában is egy laktató étel, így feltétnek salátát kínáltam.( uborka, lila-hagyma, paradicsom, kockákra vágva, fehérborecettel meglocsolva.)
                                 Jó étvágyat kívánok hozzá.

5 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Finom étel! Elég rég nem készítettem, eszembe juttattad:-) köszi!

Hankka írta...

Nagyon fincsi, gusztán tálaltad! :)

trollanyu írta...

Mátrai borzas néven ismerem én is:) Nagyon finom étel, rég nem készítettem ilyet, de jövő hétre betervezem a családnak:)

Kati írta...

De guszta:)

Elisabeth írta...

Böbe, ezt a finom bundás husikát jól találtad...jajj de finom, nagyon megkivántam. Szép a tálalás is!