A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. február 7., csütörtök

Party falatkák

Ha gyors,mutatós,és finom szendvicseket szeretnénk készíteni itt van rá a megoldás. Ha vendégeket várunk,vagy csak simán egy esti vacsorának is  szuper megoldás,mint ahogy  most nálunk.Fantasztikusan finom,nem lehet megunni,és abba hagyni az evészetét.


Hozzávalók: 1 csomag leveles tészta, 20 dkg tetszőleges felvágott,( tarja, gépsonka,stb) 1tojás a lekenéshez.

Szobahőmérsékleten kiengedjük a leveles tésztát,majd lisztezett deszkán vékonyra kinyújtjuk, 2-3 cm  széles csíkokra vágjuk. A tetszőleges felvágott szeleteket negyedeljük el, majd a tészta csíkra rakjuk rá sorban  úgy ,hogy a felvágott negyed része kilógjon. Végül feltekerjük, kézzel egy kicsit megformázzuk,rózsa formát kell hogy kapjunk. Sütőpapírral bélelt tepsire tesszük, felvert tojással lekenjük,és előmelegített sütőben 180 fokon 25-30 perc alatt készre sütjük.

Fekete olíva bogyóval tálaltam.Jó étvágyat kívánok hozzá.

5 megjegyzés:

martinelli írta...

Én máris kérek belőle egy egész tányérral!

heti menük írta...

Party falatka - vagy egy gyors, egyszerű, finom vacsora! Nekem jöhet:)))

HajniZoli írta...

Egy látogatás alkalmával a barátaink hoztak egy tál ehhez hasonló finomságot, csak azok kétujjnyi széles csíkokra voltak vágva, rá a sonka, szalámi és megvoltak csavarva. Nagyon finom mindenképp!

Seffer Lilla írta...

Ötletes, jöhetne nekem is pár darabka...:)

Hankka írta...

Almával töltve és tekerve ismertem eddig, de így, szendvicsként készítve is nagyon finom és mutatós! :)