A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. december 29., szombat

Nordic Walking (Mert egy kis mozgás mindenki kell)



Végre valahára ,ma szikrázó napsütéses időnk volt + 10 fok. Már reggel elterveztem, gyors ebéd főzés, aztán irány egy kicsit mozogni kint a friss levegőn. Nagyon szeretem ezt a fajta  intenzív gyaloglást ( Nordic Walking) egyesíti a gyors gyaloglás és a sífutás előnyeit. Már rendesen elvonási tüneteim voltak az intenzív mozgás iránt. Na, nem ám a mértéktelen falatozások végett, mert a mértékletesség híve vagyok az étkezés terén, napjában többször inkább és egyszerre keveset, elvét vallóm! És külön öröm számomra, hogy apa is késztetést érzett eme mozgás iránt.  Az elején kétkedve kérdezte mindig, hogy egy sétáláshoz minek a bot? Mire Én mindig azt feleltem, tudod szívem az intenzív gyaloglás nem azonos az egyszerű sétával! Na erre hamar  rá is jött:)) Amúgy csajok  Ti űzitek ezt a sportolási módot, vagy valami mást ? Ha esetleg nem, akkor mindenkit csak rábeszélni tudok próbáljátok ki!

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagy természetjáró vagyok, ezt is próbáltam, én nagyon élvezem, de a lányom még kicsi, így inkább csak sétálunk. Nekem a zumba a nyerő különben:)

Böbe írta...

Trollanyu, az is nagyon szuper, habár csak próba szinten végeztem de nagyon be jön az a mozgás forma is:))