A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. szeptember 22., szombat

Pizzás kosárkák,és csigák

 Vacsorára  a csapat egyhangú szavazással , a pizza mellett döntött.Így hát gyorsan neki is láttam bedagasztani a tésztát. Amúgy is már nagyon izgatta a fantáziámat ,ez az új formázási technika amit már pár napja kinéztem  a netten .Na gondoltam akkor most jött el az én időm, lelkesen vetettem bele magam a tészta nyújtásába  és formázásába, mindig izgatott vagyok ilyenkor , na milyen is lesz az új  remekmű:)) A tészta receptjét külön nem írom le, ugyan az mint itt, Pizzagolyók
 Elkészítése: A tésztából tetszőleges adagot vágjunk le,(ki nagyobbat,ki kisebbet) ovális alakúra kinyújtjuk, a tészta szélétől fél centire kezdjük el , kb cm- ként késsel bevagdosni  hosszában a tésztát ,pizza szósszal megkenjük,majd feltekerjük a tésztát. A két végét  összefogjuk és finoman a tészta alá toljuk. A tészta negyedéből pedig csigák készültek.Továbbiakban ugyan úgy járunk el mint a pizza golyóknál.
       A tésztát lekenjük  vékonyan paradicsom szósszal  Házi ketchup ,és mediterrán fűszer keverékkel megszórjuk a tetejét.                                 
                                
                             Jó étvágyat kívánok hozzá.   

10 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Nagyon guszta elkészítés!

Juditka írta...

Különleges a formázása a csigádnak, nagyon mutatós.

Gabriella írta...

Ezt én is láttam egy neten oldalon, mármint ezt a formázást. Meg is jegyeztem, csak még nem jutottam odáig, hogy kipróbáljam. Nagyon szépek lettek a pizzáid. Fincsi lehetett. :)

Böbe írta...

Köszi szépen lányok.

Gabriella,a te rózsáidat is elkészitettem,az is nagyon ötletes:))

gionetta írta...

Nagyon jó formázás! Szépek a rózsák! A címet tudod, oda küldheted! ;-))

Mági írta...

Böbe, amikor az első képet megláttam, már gondolatban írtam is, hogy hű azt a formázást meg kell tanulnom, mert csigát én is szoktam, de ez gyönyörű, gusztusos, nagyon tetszetős!
Lelesem Rólad, az engedelmeddel:)

Böbe írta...

Gionetta fénypostával már is küldöm!




mági köszönöm szépen, természetesen örülök,hogy Te is kipróbálod.Kiváncsian várom ,hogy mit fogsz alkotni belőle:))

Rebarbara írta...

Nagyon klassz a formázás:)Ki fogom próbálni!Nagyon örülök,hogy játszol velem:)Remélem megtetszik valami!

HajniZoli írta...

Nagyon jó ez a tekerés! Viszem:-)

Böbe írta...

Rebarbara,Én is örülök neki,hogy veled játszhatok:))



HajniZoli persze vigyed csak! És örülök neki:))