A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 23., hétfő

Cupcake.


Most is maradtam az általunk igen kedvelt amerikai muffin alap receptnél,Amerikai muffin, csak izesitésben variáltam rajta.No és  a habcsók a tetején  csak rá adás.

Hozzávalók: Alap tészta Amerikai muffin,   
5 dkg aszalt vörös áfonya,3 ek csoki pasztilla,

Hab: 4 tojásfehérjet,30 dkg cukorral ,szép fényesre verni,majd egy habzsák segítségével a muffinok tetejére rányomni. Ami nekem most nem volt kéznél,igy egy zacskót hívtam segítségül,aminek a sarkát ollóval egy picit megvágtam és lassan spirál alakban próbáltam szépen rányomni a habot. Mivel karamellizáló pisztoly sem állt  rendelkezésemre, a sütőt grill fokozatra tekertem és a legfelső rácsra téve a muffinokat 1 percre betettem. Éppen csak, hogy egy kis karamell szint kapjon a habunk. Így is nagyon fini lett:)

3 megjegyzés:

NYAMMM írta...

Nagyon jól néznek ki:) Még sosem készítettem habcsókos toppingot...

Seffer Lilla írta...

Nagyon szépek lettek, egyszer majd én is kipróbálom!

Böbe írta...

Köszi szépen!Lilla próbáld ki bátran,nem fogod megbánni.Nagyon fini:)