A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 22., csütörtök

 Barbecues sült hús.


Az az igazság, a múlthéten töltött dagadót készitettem,és ezt a darabkát  levágtam a hús széléről ,amolyan oldalkocsiként volt ott,beosztással élünk,  jól fog még ez jönni jelszóval.
 .Már ki is gondoltam  fejben,egy pár virslit mellé rakok és a vacsi meg  lesz oldva. Kenyérlepényt sütöttem mellé,és amerikai káposztasalátával Amerikai káposzta saláta: tálaltam.Hát mit mondjak,mind egy falatig elfogyasztottuk..Igaz még bent sütőben készült ,de a legközelebbi már kint faszenen fog .

Elkészitése: Megfőzöm a húst,sóval ,borssal,hagymával,és egy pár gerezd fokhagymával. mikor már majdnem puha  a húsom,egy tányérra rakom jól beledörzsölöm a barbecue szószt, egy tepsireteszem pár gerezd fokhagymát mellé dobok, és grill fokozaton pirosra sütöm. Mivel a virslinek nem kell sokk idő ezért a végefelé tettem a hús mellé,természetesen előtte bedörzsöltem barbecue szósszal.

Nincsenek megjegyzések: