A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2014. január 14., kedd

Bögrés palacsinta



Ezt a habkönnyű tésztájú palacsintát sütöttem, igaz a kép  még tavalyi mikor megláttam a netten keringeni a receptjét egyből el is készítettem. Az amerikai palacsintát kedveltük idáig mindenek felett, no ez most egy kicsit háttérbe szorította. Egy fantasztikusan finom  , pille könnyű piskótára emlékeztető a tésztája, töltelékét pedig mindenki  ízlése szerint ki mit szeret vagy kíván alapon variálhatja.


Hozzávalók a tésztájához: 2 bögre liszt, / 4dl / 2 bögre tej, 4 tojás,/ fehérje külön felverve habnak/ 1 kk vanília paszta, csipet só./ kevés olaj a sütéshez /

A tojásfehérje kivételével  az összes hozzávalót mixerrel habosra kikeverjük, majd külön a fehérjét amit aztán óvatosan hozzákeverünk a masszánkhoz. Végül szokásos módon kisütjük.



Jó étvágyat kívánok hozzá mindenkinek.

5 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon guszták lettek:))
Én is elkészítettem és nálunk is nagy sikere volt:))

Csigabige írta...

Nagyon jól néz ki! Biztos finom is! :)

Elisabeth írta...

Böbe,na végre, megjelentél az uj év után! Annyit gondolgoztam ezen a finom palacsintán, mivel hogy nem linkelted honnan láttad, de a recept...Bögrés, az is kissé félre vezetett. Elöször azt gondoltam bögrében sütötted, de tudod hogy nálunk itt a U.S-ben mindent bögrében és kanállal mérnek a főzés és sütésben.

Végre rá jöttem a bögre méret, tej, és tojás, meg fehérjét külön felverni, és a tepsiben sütni, hogy ezt Dutch baby-nek, vagy Bécsi palacsintának hivják. Tényleg nagyon finom, és könnyü mint a pehej, te meg fel göngyölitetted, ami sztilus különleges, és mutatós is! Puszillak

martinelli írta...

Ebből rendelnék magamnak 2 adagot! :)

Katalin írta...

kb így alapozunk a csúsztatott palacsintához, csak látom te mindkét oldalát megsütöd,

hát én ezt most rögvest megsütöm, nagyon szép a kép, ügyes, aki fotózta:)*