A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 16., hétfő

Ricottás fánkocskák.


Anno, a túrófánk sütése  volt az első kisérletem  a fánk sütések terén.. .Nem kellett aggódnom,hogy nem lesz szép szalagos,és az ize még  isteni is..  Ráadásul sokkal gyorsabban készül el vele az ember.Na azért ma már készitek,szalagosat is,ha nem is járok mindig sikerrel vele, a szalagok terén.De ez a ricottás változat töretlenül a kedvenc

Hozzávalók:40 dkg liszt, 3 ek étkezési keményitő, 15 dkg cukor, 5 dkg vaj, 30 dkg ricotta, 2 db tojás, 1 dl tejföl, 1 vaniliás cukor, 1 ek rum,

Elkészitése: Egy tálban a lisztet,cukrot, keményitőt  összekevertem,majd a többi hozzávalót is beletettem,,kézzel jól  összegyúrtam.Majd két  kanál segitségével formáztam,és bő forró olajban kisütöttem.Tálalásnál porcukorral meghintettem,és cukrozott tejföllel kináltam.

1 megjegyzés:

NYAMMM írta...

Nagyonjól néznek ki:)