A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 30., hétfő

füszeres egyben sült fasirt

Füszeres egyben sült fasirt.

Itt a hosszú hétvége! Szikrázó nyári,napsütéssel.Talán az idei év első ilyen hétvégéje.Végre,már nagyon vártuk,minél több időt kint a szabadban  tölteni , D vitamint szivni magunkba.Tehát kedvem sincs a konyhában pepecselni olyan sok időt.Ezért esett a választásom erre az egyben sült fasirtra.Hiszen hidegen,melegen,fogyaszthatjuk egyaránt.Szuper egyszerü körettel,és egy még szuperebb,rusztikus kenyérkével.

Hozzávalók: 50dkg darált hús,1 kk só,1 mk vegeta, 1 kk oregánó, 1 kk bazsalikom, 1 kk fokhagyma granulátum, 1 kk pirospaprika, 1 kisebb vöröshagyma, 1 kis csomó koriánder, 1 kis csomó petrezselyem. 2 ek libazsir.1 db  zsemle ,1 dl tej.2 db tojás.

Elkészitése: A zsemlét langyos tejben áztattam, hagymát apróra vágtam,kevés libazsiron megdinszteltem,majd az összes hozzávalókkal a darált húshoz adtam,és összegyúrtam.Egy sütőformát libazsirral kikentem,enyhén prézlit szórtam az aljára.Végül a masszát beleraktam,tetejére libazsirt kanalaztam,szintén prézlivel megszórtam.Előmelegitett sütőben 190 fokon,sütöttem,25-30 percig.

Nincsenek megjegyzések: