A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. november 22., csütörtök

Nigella-féle húsgombócok

 Blogkostoló Barbinál ! Sorsoláson nekem Konyhavirtuóz: .
blogját dobta ki a gép! Nem is kellett sokat kutakodnom nála,mikor ráakadtam erre a receptre. Nigellát szeretem,az Olasz konyháért rajongunk,hát kell ennél több? Azon nyomban , ennek a kis finomságnak meg is pecsételődött a sorsa:))

Hozzávalók: 50 dkg darált hús vegyesen,(fele disznó, fele marha) 1 tojás, kicsi fej vöröshagyma reszelve, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, oregánó, 3-4 ek zsemlemorzsa, friss bazsalikom levél, 2 ek friss aprított petrezselyem zöld. ( olaj a sütéshez)

Hozzávalókat jól összedolgozzuk, csinos kis gombócokat formázunk belőle.Majd forró olajban kisütjük őket.

Mártás: POMODORE (paradicsom szósz.) 
Érdemes ebből a szószból, télire  el raktározni  isteni, ilyenkor csak elővesszük, és már mehet is a tésztára.

A tésztát lobogó sós vízben,   '' all dante''-re kifőzzük!  Tányérra szedjük,paradicsom szósszal megrakjuk, és a tetejére a húsgombócokat helyezzük.
                                                           Jó étvágyat kívánok hozzá !

6 megjegyzés:

heti menük írta...

Gyönyörű a kép, szép a tálalás és valószínűleg mennyei az étel is! Erről kijelentő módban majd csak az elkészítés után tudok nyilatkozni:)

Juditka írta...

Guszta a tálalás és biztos nagyon finom is:)

Blogkonyha írta...

Nagyon finom étel. Hasonlót már én is főztem. Nagyon gusztán tálaltad!

Barbi konyhája írta...

Böbe nagyon finom főételt készítettél, az ünnepekre ilyen könnyebb ételek is kellenek és lesznek is szerintem sokunknál! Köszönöm, hogy részt vettél a játékban, és, hogy ilyen gyors voltál! :)

Konyhavirtuóz írta...

Örülök hogy ízlett a recept, szerintem is nagyon finom!

Gabriella írta...

Nagyon tetszik ez a recept. :)