A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. november 25., vasárnap

Arcpakolás házilag






Egy nagyon szuper,otthon házilag is elkészíthető arc pakolást ,és egy  arc radír receptjét hoztam ! Amit én jó magam is  igen szeretek,és nagy előszeretettel használok is.Csodát tesz a bőrrel, próbáljátok ki, vetekszik a drága bolti kencékkel. Mint tudjuk nem is annyira jók! 



Arc radír:   6 ek citromlé
                 2 tk barnacukor
                 1 tk méz ( több ne legyen,mert  víz elvonó hatást érünk akkor el)

Egy tálkában keverjük össze,és már kezdhetjük is arc bőrünkre felkenni. Ami utána , csak úgy inni fogja magába ezt a natúr tápláló pakolást.


Arc-nyak-dekoltázs pakolás: 1 db avokádó,(jó érett legyen) 1 tk méz, kevés friss citromlé, joghurt,( annyi, hogy kellemes pépet képezzen az avokádóval). Vigyük fel az arc bőrre és 20 percig hagyjuk fent. Ez idő alatt kényelmesen ellehet lazulni egy kanapén,közben relaxáló zenét hallgatni. Csodákra képes higgyétek el,és ennyi nekünk is jár!!




       Kellemes ellazulást,és nagyon jó szépülgetést kívánok számotokra is.















4 megjegyzés:

Monika írta...

Szeretem ezeket a házi praktikákat!!!!!!Egyre jobban!Köszönöm a receptet!

Böbe írta...

Mammka,Nagyon szivesen! Örülök,hogy neked is tetszik!

Mági írta...

...ennyi nekünk is jár:) egyetértek:)
Szép estét!

Juditka írta...

Mivel tanácsadónő is vagyok, tölem is inkább a spa termékeket vásárolják és én is majdnem hogy mindenből a természetes dolgokat használom. Pl a mandula reszelt héja, nagyon alkalmas bőrradírozásra is:)