A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 18., szerda

Vasi pecsenye

Vasi pecsenye.

Szeretem, ha nincs sok időm a főzésre,gyorsan tudok  ételt  varázsolni az asztalra.És ráadásul nagyon ízletes is.Ha akarjuk már előző este bepácolhatjuk a húst.De ha hirtelen ötlet vezérel akkor csak 20 percet hagyom fokhagymás tejben pácolódni,igy is remek lesz a végeredmény:)

Hozzávalók: Tetszés szerinti karaj szeletelve,de jó tarjából is.Én most 4 szeletből készítettem.2 dl tej, 3 gerezd fokhagyma, só, bors, kevés vegeta,  liszt,pirospaprika .1/2 dl olaj.

Elkészitése: Hús szeleteket kicsit kiveregetjük,fűszerezzük,sóval borssal,egy nagyon kevés vegetát is szórtam rá.Majd a fokhagymás tejbe tettem a hús szeleteket, most csak kb 20percig hagytam .Pirospaprikával kevert lisztben megforgattam mind a két oldalát a húsinak,majd egy serpenyőben olajat ,felhevítettem,hirtelen átsütöttem a hús szeleteket,majd fedő alatt  kb 15 percet hagytam párolódni.Libazsiron sütött ,rozmaringos hasáb burgonyával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: