A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. március 16., szombat

Mediterrán füszerkeverék


Nagyon szeretem ezt a fűszer keveréket,olyan  univerzális! Sokféle   ételhez tudjuk felhasználni, feldobni vele, hogy csak na. Ennek csak a fantáziánk szabhat határt.Már egy két receptnél szerepel,ezért is szentelek neki most egy külön bejegyzést is, hogy  így is meg legyen. Legtöbb fűszernövény saját termesztés, ami szárítva lett elraktározva télire.Az idei nyárra való magok, már cserépben vannak elvetve,amik  növekedésnek is indultak. Ültessetek, termesszetek ti is,saját kis gyógynövény ültetvényt,ha nincs kert, akár cserepekben ,ládában is remekül fejlődnek.:))


Mediterrán fűszerkeverék:

3 ek szárított oregánó, 3 ek bazsalikom, 3 ek kakukkfű, 3 ek zsálya, 3 ek rozmaring, 2 ek citrombors, 1 ek fokhagymapor, 3 ek tengeri só.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Én is termesztem őket saját kertben,nagyon szeretem őket!Milyen jó ötlet ez a kis fahasábokból álló spirál!Eddig "csak" kövekből láttam,de ez jobban tetszik!

HajniZoli írta...

Nagyon kicsi a kertünk, de az egyik sarkában berendeztem egy fűszeres részt, nagyon szeretem.
Jó kimenni és a házi termésből csippenteni:-)