A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. július 19., csütörtök

Rántott bébi cukkini,rizibizivel

Most van itt a szezonja,ennek a remek zöldség félének. Mindenféle formában szeretjük nagyon.Egy nagyon gyors ebédet kreáltam belőle,akár még hidegen is ha marad rájárunk csemegézni. De most egyszerre mind elfogyott:))




                Hozzávalók: 4-5 db bébi cukkini, 2 db tojás,só, liszt,prézli.olaj a sütéshez.


Mikor ilyen kis zsenge bébi cukkinit veszek nem szoktam meghámozni, alaposan megmossuk,két végét levágjuk,majd lesózzuk. Ami levet ereszt a sózás hatására,leitatjuk róla,szokásos módon panírozzuk, és bő olajban kisütjük. Köretnek jázmin rizsből készítettem rizibizit mellé.

3 megjegyzés:

gionetta írta...

Én is egy kis rántott cukkinire pályázok a hétvégére. Szerencsére van a kertben dögivel. De nem ez lesz a Kóstolgatóm. ;-))

krinsz írta...

Imádom/imádtam, de évek óta nem ettem:)

Böbe írta...

Gionetta,nincs is annál jobb,mikor az ember a saját termését szedi le.


Helga,mi végett nem ettél? epe??